Vanligtvis finns massor av värdefull information samlat i ett eller flera olika IT system men få vet hur de kan använda den på rätt sätt. Rätt användning av informationen gör det möjligt att arbeta mer proaktivt och lära sig av de affärer som ni tidigare haft med era kunder.
Oavsett hur många olika system ni har handlar det i grunden om att strukturera informationen för att göra det möjligt att med enkla översiktsvyer följa upp verksamheten.
Gör dig själv en tjänst och börja använda den värdefulla information som ni samlat på er under en längre tid.
Vi kan hjälpa er att:
- Identifiera vilka olika IT system som används
- Dokumentera vilken information som lagras i respektive IT system
- Strukturera informationen i respektive IT system
- Samla information på ett ställe för att skapa nya möjligheter att använda informationen
- Arbeta fram hur verksamheten kan följas upp
- Identifiera förbättringsområden
CloneMe – När din egen tid eller kunskap inte räcker till!
#CloneMe.se #Beslutsstöd #BI #Affärssystem #ERP #Ekonomi #Logistik #Administration #IT #Företagsledning #Projektledning #Kompetenser #Erfarenheter #Automatisering #Digitalisering #DigitalTransformation